"Keď som si ako osemnásťročný kúpil svoj prvý mobilný telefón, tešil som sa ako malé dieťa! Od rána do večera som do neho ťukal, pritom mal len dvojriadkový čiernobiely displej…" - Písal sa rok 2001. Žiadne smart funkcie, žiaden internet, žiadne fejsbúky, žiadna zábava. Bolo tam však niečo oveľa dôležitejšie. Radosť, spokojnosť, pocit výnimočnosti. Emócie. Lebo to je to, čo reálne predáva. Emocionálna zložka v predaji je jeho najdôležitejšou súčasťou a tento kurz ti prezradí, ako s ňou pracovať. Či už predávaš produkty alebo služby, či máš predajňu alebo e-shop, či si čašník alebo realitný maklér, naučíme ťa efektívne vyjednávať, hľadať nových klientov a tiež ti ukážeme, ako robiť obchod tak, aby zákazníci priam túžili po tvojej ponuke. Pozrieme sa aj na to, ako funguje náš mozog a čo ovplyvňuje naše emócie a rozhodovanie pri nakupovaní.
MÁM ZÁUJEM O TENTO KURZSkôr než začneš riešiť identifikáciu potrieb zákazníka, mal by si sa zamerať na definíciu svojej cieľovej skupiny. Vezmi svojho klienta pod lupu a spoznaj do detailov jeho návyky, správanie a očakávania. Vďaka kurzu predajné zručnosti a typológia zákazníka zistíš, prečo sa ľudia správajú tak, ako sa správajú a ako ich ovplyvňujú emócie. Získaš návod na ľahšie a efektívnejšie dosahovanie svojich predajných a kvalitatívnych cieľov. Pre proces predaja je dôležité charakterizovať typy zákazníkov podľa ich podstatných osobnostných čŕt, ktorými sa odlišujú. Uvedomením si týchto kategórií zákazníkov sa ti podarí zredukovať zložitosť predaja. Kurz ťa naučí, ako efektívne pristupovať k jednotlivým typom klientov a ako prispôsobiť predajnú situáciu osobnosti zákazníka a jeho prejavom v správaní.
Nie je predaj ako predaj. Iné zákonitosti či finty platia pri telefonických rozhovoroch, iné pre eshop a mailovú komunikáciu a iné pri osobných stretnutiach či na predajni. Tento kurz ti poskytne komplexné a praktické vzdelanie v oblasti vedenia predajného rozhovoru prispôsobený presne tvojim potrebám. Na školení PREDAJ NA DOSAH ťa čaká množstvo praktických cvičení a tréningov, ktoré ti umožnia v krátkom čase výrazne zvýšiť predaj. Dnešný zákazník je zaplavený množstvom ponúk a stáva sa voči nim imúnny. Nech už vytasíš ako predajca akýkoľvek skvelý argument, stále nemáš záruku, že zákazník si niečo kúpi. Dnes už totiž nepredávajú argumenty či informácie ale emócie! Sú jediným faktorom, ktorý rozhoduje. Či sa zaradíš medzi priemerných alebo medzi vynikajúcich predajcov závisí od toho, ako dokážeš pracovať s emóciami v predajnom rozhovore. Na kurze ti povieme, ako vyvolať záujem, zvedavosť, nadšenie, radosť a spokojnosť u tvojich klienta. Sú to totiž práve tie pocity, vďaka ktorým si od teba kúpia čokoľvek!
4 piliere predaja a vplyv predajcu na zákazníka pôvod emócii a procesy v mozgu pri rozhodovaní 5 faktorov emočného vplyvu pri predaji aktívne počúvanie a správne kladenie otázok farebná typológia zákazníka a jeho očakávania ako vyvolať skrytú (nevedomú) potrebu
argumentačné a (seba)prezentačné zručnosti zvládanie námietok a nepríjemných zákazníkov budovanie dôvery a etika v predajnom procese starostlivosť o zákazníka a jeho „životný cyklus“ spôsoby predaja F2F, D2D, telemarketing, eshop techniky neurolingvistického programovania
individuálny predajca, maklér, finančný poradca predajca v MLM, freelancer, majiteľ eshopu operátor call centra, čašník a gastro segment obchodný zástupca, predajca v maloobchode začínajúci podnikateľ, živnostník, nákupca každý kto chce zvýšiť svoj predaj a zisk
1 hodina
3 hodiny
6 hodín
Kurz môžeš absolvovať individuálne, skupinovo, online aj prezenčne. Firemné školenia a workshopy pre väčšie skupiny organizujeme kdekoľvek na Slovensku. Naše kurzy už absolvovali účastníci od Michaloviec cez Žilinu a Nitru až po Bratislavu. Cena za kurz je vrátane školiacich materiálov, pracovného zošita a certifikátu o absolvovaní kurzu (neplatí pre online kurzy).
Hľadáš kurz pre viac ľudí? Potrebuješ ich preškoliť v kratšom čase alebo naopak im chceš dopriať viacdňový seminár či teambuilding? Alebo plánuješ hodinovú prednášku pre 100 účastníkov? Žiaden problém! Všetky kurzy vieme upraviť tak, aby maximálne vyhoveli tvojim požiadavkám. Ponúkame jedinečné školenia a kurzy, ktorých sila je skrytá práve v individuálnom prístupe. Uvedomujeme si unikátnosť každého klienta, preto realizácii kurzov predchádza dôkladná analýza potrieb bezplatnou konzultáciou telefonicky, e-mailom alebo foromou osobného stretnutia, aby obsah školenia bol šitý na mieru. Čo má byť výsledkom? Akú situáciu potrebuješ vyriešiť? Čo by malo byť inak po absolvovaní kurzu? Na tieto a podobné otázky budeme spoločne hľadať odpovede. Napíš nám svoje očakávania a svoju predstavu a vyžiadaj si cenovú ponuku mailom: info@creativoo.sk.